SOURCE Israel – Blog

SOURCE Israel Blog

מסיבת עיתונאים להשקת קו המוצרים החדש 2017

כשאנחנו עובדים על פיתוח מוצר חדש, אנחנו מתרגשים לאורך התהליך ובמיוחד בהצגה הראשונית שלהם. אז גם הרגע הזה הגיע ואנחנו שמחים לבשר באופן רשמי על השקת המוצרים החדשים של שורש לשנת 2017.
לשם כך קיימנו ביום רביעי, 5.4.17, מסיבת עיתונאים ובה העברנו סקירה והדגמה מעשית של קו המוצרים החדש שלנו לשנה זו.
את מסיבת העיתונאים בחרנו לקיים בלוקיישן מעולה – קיבוץ שדות ים, על אחד החופים היפים ביותר בארץ. זאת על מנת ליצור את החיבור לקו המוצרים החדש שלנו, קו התיקים לספורט הימי, שתופס חלק גדול ומרתק מכלל המוצרים שהצגנו.

פתחנו את מסיבת העיתונאים במפגש קצר, היכרות, נשנושים ומצגת קצרה.
במצגת לימדנו את העיתונאים קצת על חברת שורש ודיברנו על האני מאמין שלנו ועל המחויבות החברתית שלנו שהיא חלק מן הפעילות העסקית של שורש.
נגענו גם בשאיפה המתמדת שלנו לחיבור בין האדם לסביבה ולשטח. החיבור הזה נעשה על ידי העשרת חווית הטיולים ומענה לצרכי מטיילים, בארץ ובעולם, באמצעות המוצרים שאנחנו מייצרים (מלבד סנדלי שורש) כמו תיקי ומנשאי המים שלנו, מערכות השתייה וציוד המותאם לצרכים בפעילויות outdoor.
כל הערכים האלה בעצם מרכיבים את החזון שאנחנו פועלים לטפח אותו ולנהוג לפיו כבר מעל 25 שנים.

לאחר הסבר קצר על שורש, התפנינו להראות לנוכחים את המוצרים החדשים שלנו ולדבר עליהם בהרחבה. התחלנו עם קו הסנדלים והתיקים החדש – סדרת האורבן.
מנינו  את שני הדברים הבולטים בסנדלי אורבן: מצד אחד עיצוב צבעוני עם שיק ייחודי ורענן שמדבר בשפה של העיר ומצד שני – סנדלים נוחים, חזקים ועמידים שמתאימים לפעילות התוססת ולקצב בעיר.
קו האורבן שלנו, התיקים והסנדלים כאחד, פונה בעצם לאנשים שאוהבים ללכת בעיר, לטייל בעיר ולחוות את הקצב של העיר בכל שעה של היום.

לאחר ההסבר על קו מוצרי אורבן שלנו, דיברנו גם על בקבוקי השתייה החדשים שלנו – בקבוקי יום (לכל פעילות יומיומית) ובקבוקי ספורט לרוכבי אופניים, לפעילויות ריצה ועוד.
המחשנו את הפרקטיות של הבקבוקים ואת ההתאמה כמעט לכל אחד ובכל מקום: באוניברסיטה, במשרד או בשטח.

את המצגת סיימנו בהסבר על קו המוצרים הימיים שלנו והדגמה שלהם בזמן אמת.
מוצרי הספורט הימי זוכים כבר עכשיו לבאז והתעניינות מצד גולשים – חובבים ומקצוענים כאחד. סיפרנו כי מוצרים אלה פותחו בעזרתם של ספורטאים מהשורה הראשונה, ביניהם המדליסט האולימפי, גל פרידמן – שעזרו לנו להבין בצורה טובה מה באמת צריך על הקיאק או הסאפ ולפתח מענה שיקדם חווית גלישה עשירה. מטרת הפיתוח של מוצרים חדשים אלה היא בעצם להעלות את המודעות לשתיה בקרב העוסקים בספורט הימי שהתפתח במהירות בשנים האחרונות.

לאחר סיום המצגת הגיע הזמן להיות קצת יותר מעשיים ולחוות את המוצרים שלנו "על רטוב": העיתונאים החליפו בגדים, נכנסו לסטייט אוף מיינד ימי והצטרפו לאלוף האולימפי שלנו, גל פרידמן, לשיעור סאפ מגניב ומהנה. היה מרשים, היה חם ובסוף גם היה רטוב.







פתיחה ממש טובה לעונת אביב/קיץ 2017, נכון?

נתראה בשנה הבאה בהשקת המוצרים לשנת 2018

המוצרים החדשים שלנו גם באינסטגרם – הקליקו כאן

השאר תגובה